W tygodniu poprzedzającym Finał WOŚP Szkolne Koło Wolontariatu zbierało pieniążki do puszek i zorganizowało w szkole "Słodki Dzień" z którego dochód zasilił konto WOŚP. A 13 stycznia 2019 r. jak co roku nasi uczniowie wzięli czynny udział w kweście w wielu miejscach naszego miasta.
Chciałam poinformować, że z 18 uczniów naszej szkoły, którzy przystąpili do udziału w IV Ogólnopolskim Konkursie WLC - 9-u uzyskało od 6 do 10 wymaganych sprawności i przeszło do I etapu szkolno-bibliotecznego. Uczniowie wykazali się dużymi wiadomościami na temat 10 książek, zdobywając minimum 80 punktów z każdej lektury.
Dnia 22 stycznia odbędzie się w naszej bibliotece szkolny test kwalifikacyjny dla 9 uczniów, którzy przeszli do kolejnego etapu. Są to następujące osoby :
1/ Maja Pilecka - 980 pkt
2/ Patrycja Zborowska - 944 pkt
3/ Rafał Śnigórski - 904 pkt
4/ Amelia Chara - 879 pkt
5/ Maria Urba - 847 pkt...
3 GZ ,,Wesołe Skrzaty", wzięła udział w świątecznym konkursie plastycznym, zorganizowanym dla zuchów Hufca Krosno.
Laureatami w konkursie na najpiękniejszą kartkę świąteczną zostali:
I m - Długosz Julia i Michalak Weronika
II m - Osieczko Mateusz i Pelczar Milena
III m - Grela Norbert
Laureatami w konkursie na najpiękniejszą ozdobę choinkową zostali:
I m - Osieczko Mateusz i Pelczar Milena
II m - Długosz Julia i Michalak Weronika
wyr. Baran Martyna
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
W bieżącym roku szkolnym uczniowie klas I a, i b i i d biorą udział w projekcie pod nazwą „Twórcze dzieci – w poszukiwaniu indywidualności”. Projekt ten opracowany został przez kadrę naukową Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie we współpracy z Urzędem Miasta Krosna, a współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji w zakresie kreatywności, innowacyjności, krytycznego myślenia, umiejętności matematyczno – przyrodniczych dzieci. Zajęcia edukacyjne, w...