WYCIECZKA DO INWAŁDU klasy IVc i IVd

Wpisane przez: p. Igor Kozubal
Utworzono: 03 czerwiec 2018
Odsłony: 1453

inwald 4W czwartek 24.05.2018 r. nasza klasa IVc, wraz z klasą IVd pojechała na całodniową wycieczkę do Parku Rozrywki w Inwałdzie, którą zorganizowała dla nas wychowawczyni, pani Maria Soboń przy pomocy PTTK.

Zbiórkę mieliśmy o godz. 6.25 pod "Kwadraciakiem", a już po paru minutach wszyscy byliśmy w autobusie i rozpoczęliśmy naszą podróż. Jechaliśmy cztery godziny. W autobusie było bardzo gwarno i wesoło. Z ogromną ciekawością wyszliśmy z autokaru. Pan Piotr zwołał zbiórkę i ruszyliśmy w stronę kasy, gdzie zakupił bilety wstępu. Na początku poszliśmy na kręcące się beczki. Następnie zwiedziliśmy salę tortur. Pan przewodnik pokazywał nam różne urządzenia takie jak gilotyna i krzesło z kolcami. Po zwiedzaniu sali tortur poszliśmy do zbrojowni. Przewodnik wytłumaczył nam co to jest kolczuga i do czego służy, oraz pokazał nam wiele mieczy i podał nam ich nazwy. Potem żwawym krokiem ruszyliśmy do długo oczekiwanego parku miniatur. Zwiedzanie zaczęliśmy od największej z miniatur. Każda figura reprezentowała inne, znane miejsce na świecie. Przewodniczka miała ciekawe informacje na temat każdej budowli. Były bardzo starannie wykonane z zachowaniem najdrobniejszych szczegółów. Przy Placu Św. Piotra wykonaliśmy zdjęcia klasowe. Następnie dano nam czas na zabawy w lunaparku. Niektórzy wybrali kino 5D, inni dom strachów inspirowany starożytnym Egiptem. Można było skorzystać również z innych atrakcji takich jak koło młyńskie, latające zwierzęta. Odważni mogli się udać na "Pirata", magnetyczne samochodziki i zjeżdżalnie w workach. Wtedy też mogliśmy zakupić pamiątki. O godzinie 14:55 pani Iwona zwołała zbiórkę na obiad. Poszliśmy do wcześniej wynajętego lokalu, gdzie zaserwowano nam schabowego z frytkami i surówką. Kiedy wszyscy zjedliśmy, ruszyliśmy w kierunku strzelnicy. Każdy miał okazję nauczyć się strzelać z łuku. Nielicznym udało się trafić w słomianą tarczę. Potem smok zaśpiewał nam piosenkę. Te atrakcje zakończyły nasz pobyt w Inwałdzie. Kiedy wszyscy zebrali się na zbiórce ruszyliśmy w drogę powrotną. Do domu dotarliśmy na godzinę 20:00.

Wycieczka ta była doskonałym wynagrodzeniem całorocznej pracy dla nas wszystkich. Mogliśmy zobaczyć wiele ciekawych miejsc na świecie nie wyjeżdżając za granicę naszego kraju. Naukę połączyliśmy z zabawą. Wycieczkę uważam za bardzo udaną.