OGŁOSZENIE
wszczynające postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
w trybie przetargu nieograniczonego
(art. 40 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)
wszczynające postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
w trybie przetargu nieograniczonego
(art. 40 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Miejski
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi,
ul. Wojska Polskiego 45, 38-400 Krosno, tel. (0-13) 4367241; fax
(0-13) 43 672 41 zwana dalej Zamawiającym, wszczyna
postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego p.n.:
„Remont ścian szczytowych budynków dydaktycznych MZSzOI -
usuwanie szkód".
Zakres robót:
I. Roboty budowlane:
- Wymiana
obróbek blacharskich.
- Ocieplenie
ścian szczytowych segmentów dydaktycznych.
- Montaż i demontaż zewnętrznych rusztowań rurowych.
Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
- CPV:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
1.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w
siedzibie Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi,
ul. Wojska Polskiego 45, sekretariat lub przesyłką pocztową (cena
60
zł),
płatne za pobraniem.45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej - www.krosno.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.11.2008r.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
3. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - od nia podpisania umowy, zakończenie - 31.12.2008r.
4. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 2.
2) Kalkulację ofertową w formie kosztorysu sporządzonego w oparciu o załączony przedmiar robót, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z opisem robót, podaniem jednostki miary, ilości, ceny jednostkowej i wartości wraz ze zbiorczym ich zestawieniem (zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1).
3) Określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i ich podstawy, kosztów zakupu materiałów, podstawy i stopy zysku, wynikające z kalkulacji ofertowej i mających później zastosowanie do ewentualnych robót dodatkowych i uzupełniających (stawki te nie mogą być wyższe niż zastosowane w kalkulacji ofertowej).
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki.
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Informację o co najmniej jednym zrealizowanym zamówieniu polegającym na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 PLN, wykonanym w ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do tej informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3.
7) Informację o personelu kierowniczym przewidzianym do realizacji zamówienia uwzględniającą jego doświadczenie zawodowe oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Budowlanej - Załącznik Nr 4. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Uwaga: na użyte i wbudowane materiały w trakcie realizacji zamówienia należy przedłożyć aktualne świadectwa ich dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie tj. aprobaty techniczne ITB, certyfikaty zgodności z Normą Europejską lub Polską Normą, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty higieniczne, itp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia".
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
5. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
6. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Miejskim Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Wojska Polskiego 45 w sekretariacie.
Koperta powinna być oznaczona:
Miejski Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
SEKRETARIAT
ul. Wojska Polskiego 45
38-400 KROSNO
„Remont ścian szczytowych budynków dydaktycznych MZSzOI - usuwanie szkód".
NIE OTWIERAĆ PRZED 28.11.2008r. przed godz. 9.30.
Termin
składania ofert upływa dnia 28.11.2008 r. o godz. 8.30. -
sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Wojska Polskiego 45, pokój dyrektora, w dniu 28.11. 2008r. o godz. 9.30.
7. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Robert Guzik - dyrektor Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Krośnie ul. Wojska Polskiego 45, w godz. od 93o do 120o.
Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie,
b) faksem - nr: 0-13 43 67241,
c) drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Uwaga: Zamawiający informuje, że wniesienie protestu w przedmiotowym postępowaniu może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie protestu w innej formie będzie nieskuteczne.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9. Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność wykonania zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, a stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający - w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zakres prac uzupełniających oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Wojska Polskiego 45, pokój dyrektora, w dniu 28.11. 2008r. o godz. 9.30.
7. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Robert Guzik - dyrektor Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Krośnie ul. Wojska Polskiego 45, w godz. od 93o do 120o.
Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie,
b) faksem - nr: 0-13 43 67241,
c) drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Uwaga: Zamawiający informuje, że wniesienie protestu w przedmiotowym postępowaniu może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie protestu w innej formie będzie nieskuteczne.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9. Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność wykonania zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, a stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający - w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zakres prac uzupełniających oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową.