BIP/INFORMACJE
Start
Szukaj
KLAUZULA INFORMACYJNA
Kontakt
Dyrekcja Zespołu
Dyrektor Zespołu
Dyrektor GIM
Dyrektor SP
Administracja Zespołu
Miejski Zespół Szkół
Aktualności
Kronika Klas I-III
RODO
O szkole
Informacje ogólne
Historia szkoły
Patron Szkoły
Władze szkoły
Dyrekcja
Nauczyciele
Rada Szkoły
Rada Rodziców
Samorząd uczniowski
Baza szkoły
Biblioteka
Doradztwo zawodowe
Pedagodzy
Świetlica
Harmonogram dzwonków
Konto Rady Szkoły
Konto Rady Szkoły
Gimnazjum z Oddziałami integracyjnymi nr 3
e-dziennik
Dostępność
Zmniejsz czcionkę
Zwiększ czcionkę
Domyślna czcionka
Jasny kontrast
Ciemny kontrast
Skala szarości
Resetuj kontrast
Nawigacja klawiaturą
Podkreślenie
Archiwalne artykuły
Miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
Rok
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Filtr
"Budowle matematyczne"
Wpisane przez: Administrator
Utworzono: 17 czerwiec 2009
Odsłony: 1805
Jak co roku uczniowie klas IV - VI mogli się wykazać swoją inwencją twórczą i pomysłowością biorąc udział w szkolnym konkursie „Budowle matematyczne". Konkurs został zorganizowany przez nauczycieli matematyki, a wystawa prac wykonanych przez uczniów uświetniła Integracyjny Festyn Rodzinny. Najlepsze i najbardziej oryginalne budowle zostały wyróżnione i nagrodzone.
I Międzyszkolny Konkurs Znajomości Pisma Świętego
Wpisane przez: Administrator
Utworzono: 06 czerwiec 2009
Odsłony: 1589
Dzień Dziecka
Wpisane przez: Administrator
Utworzono: 03 czerwiec 2009
Odsłony: 2032
„Mogę uczyć się wszystkiego, co mnie zaciekawi. I mam prawo sam wybierać z kim będę się bawić"(....) 1 czerwca 2009 r., w grupie wiekowej klas I-III, przeprowadzono uroczyste apele z okazji Dnia Dziecka. W czasie apeli, uczniowie klasy Ic, pod kierunkiem pani L. Jankiewicz-Sompel, zaprezentowali pełną melodyjnych piosenek i humorystycznych wierszy inscenizację "Dzieci - dzieciom". Uroczystość została wzbogacona informacjami na temat praw dziecka.
Przewiń na górę
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Dowiedz się więcej
Akceptuję