Mamy przyjemność zaprezentować niezwykłe fotografie, które zwyciężyły w pierwszym szkolnym konkursie fotograficznym pt. ,,Z aparatem wśród dzieł sztuki”. W trakcie oceny jury zwracało szczególną uwagę na zaangażowanie uczestników, zgodność prac z tematyką konkursu i oryginalne ujęcia.
Jury postanowiło wyłonić następujących laureatów spośród uczniów Szkoły Podstawowej:
- Zuzanna Rymarz ,,Dziewczynka z zapałkami”
- Emika Hryceńko, Amelia Nowakowska, Karol Jucha ,,Jaś i Małgosia”
- Julia Kołodziejczyk ,,Calineczka”
- Aleksandra Lenart ,,Czerwony Kapturek”
Z licznej grupy uczniów gimnazjum wyłoniono następujących...
Nasza szkoła przystąpiła do programu "Książki naszych marzeń".
Wiosną 2015 roku w ramach tego projektu wzięliśmy udział w Ogólnopolskich Wyborach Książek, złożyliśmy wniosek i otrzymaliśmy środki na zakup nowych pozycji książkowych.
Program ma promować czytelnictwo wśród uczniów szkół podstawowych, gdyż to właśnie na tym etapie edukacyjnym książka spełnia najważniejszą rolę.
Od tego z jaką lekturą, budzącą zainteresowanie czy nie, uczeń zetknie się w podstawówce, zależy to, czy będzie chciał czytać w dorosłym życiu. Książki wybierane dla uczniów powinny więc rozbudzać ciekawość, wciągać, inspirować, wdrażać do nawyku...
Za nami pierwsze Międzynarodowe Spotkanie Projektowe z partnerami (Turcja, Hiszpania, Włochy, Cypr) uczestniczącymi w realizacji trzyletniego projektu ”Graj ze mną i ucz mnie, tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu” w ramach programu Erasmus+, Akcja 2, Edukacja Szkolna, Partnerstwa Strategiczne.Głównym jego celem jest poprawa jakości kształcenia poprzez zastosowanie skuteczniejszych metod, rozwijanie inteligencji emocjonalnej w tym kompetencji psychologicznych i społecznych uczniów, budowanie dialogu międzykulturowego i...
KONKURS PLASTYCZNO-GRAFICZNY NA OFICJALNE LOGO PROJEKTU ERASMUS+
“PLAY WITH ME AND TEACH ME”
“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”
Regulamin konkursu
(wewnątrzszkolny)
CEL GŁÓWNY
Głównym celem konkursu jest przygotowanie LOGO projektu Erasmus+ “PLAY WITH ME AND TEACH ME” (“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”)
Projekt zakłada włączenie na stałe tradycyjnych, wielopokoleniowych gier i zabaw planszowych, dydaktycznych, logicznych, ruchowych do metod i form pracy z dziećmi na zajęciach...