Wpisane przez: p. P. Michalak, p. P. Safin
Odsłony: 77
Wpisane przez: P. Michalak, P. Safin
Odsłony: 191
umiech1
W piątek 6 października obchodziliśmy Światowy Dzień Uśmiechu. Pomysłodawcą tego radosnego święta jest Harvey Ball – autor znanego na całym świecie symbolu żółtej buzi, tzw. „smiley face”. Symbol ten reprezentuje bezinteresowny uśmiech i radość życia. Dzieci wraz z wychowawcami ze świetlicy postanowiły przyłączyć się do akcji „Podaj uśmiech dalej” i przygotowały plakaty ze zrywkami i pokolorowanymi uśmiechami dla każdego. Prace można było znaleźć w wielu miejscach w naszej szkole. Dla uczniów był to czas, by porozmawiać o życzliwości jak również by zrobić coś dobrego dla drugiej osoby. Mamy nadzieję, że uśmiech gościł nie tylko na...
Wpisane przez: p. P. Safin, p. P. Michalak
Odsłony: 247
kropka1
W piątek 15 września uczniowie klas 1-3, podczas zajęć świetlicowych, obchodzili Międzynarodowy Dzień Kropki. Inspiracją do powstania tego święta stało się wydanie książki Petera H. Reynoldsa pod tytułem „Kropka” w 2003r. Dzieci poznały historię ich rówieśniczki Vashti, która podczas lekcji plastyki doszła do wniosku, że nic nie potrafi. Gdy inni uczniowie tworzyli prace, dziewczynka nie potrafiła wymyślić co mogłaby zrobić. Z pomocą przyszła jej nauczycielka, która zachęciła ją do działania: „Postaw tu kropkę i zobaczymy, co się stanie”. Jedna, malutka kropka i słowa zachęty, zmieniły nastawienie Vashti, jak również pomogły...
Wpisane przez: p. J. Pająk-Cieśla
Odsłony: 265
info16
Od września 2022 r. uczniowie klas 2b i 2c systematycznie uczęszczali na zajęcia komputerowe związane z programowaniem w wymiarze jednej godziny tygodniowo. Podczas tych zajęć zapoznali się z uruchamianiem i obsługą programów Baltie i Scratch. Podobnie jak w przypadku programu Paint, uruchamiali programy poprzez kliknięcie ikony na pulpicie. W środowisku Baltie poznali tryb Budowanie sceny oraz sterowanie Baltiem czyli Czarowanie. W programie Scratch dodawali sceny i postacie oraz polecenia przeciągając określone polecenia w kształcie puzzli i układając je w określonym porządku. W ten sposób tworzyli interaktywne...
Przewiń na górę