Z życia szkoły

REGULAMIN ORGANIZACJI I FUNKCJONOWANIA KLAS SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 W KROŚNIE

W CZASIE EPIDEMII SARS-COV-2 – od 1 września 2020 r. uzgodniono i zaopiniowano pozytywnie przez
Radę Pedagogiczną i Radę Szkoły

w dniu 26.08.2020

jest dostępny Tutaj

Informacja dotycząca regulaminu i załączników ( w tym załącznika nr 1 dla rodziców uczniów) zostanie przesłana przez zakładkę WIADOMOŚCI w dzienniku elektronicznym LIBRUS przez wychowawców klas.

 

POBIERZ REGULAMIN TUTAJ

Wpisane przez: p. A. Miezin, p. M. Kokosza
Odsłony: 174
foto1
W Stumilowym Lesie – urodzinowe spotkanie z  Kubusiem Puchatkiem i jego przyjaciółmi – spotkanie czytelnicze dla najlepiej i najaktywniej czytających uczniów.   W poniedziałkowy poranek 27 listopada w szkolnej bibliotece odbyła się niezwykła i miła uroczystość. Najbardziej aktywni czytelnicy z klas młodszych  zostali zaproszeni na urodzinowe spotkanie Kubusia Puchatka. Dzieci przypomniały sobie przygody misia, a  uczniowie z klasy IIIa pięknie czytając,  zaprezentowali tematyczną historyjkę o losach i przyjaźni  kultowego bohatera. Były quizy, zagadki, konkurs rozpoznawania smakołyków, malowanie balonów, bajki aktywizujące oraz zabawy ruchowe  przy muzyce. Nie zabrakło tortu urodzinowego z warzyw i...
Wpisane przez: p. A. Miezin, p. P. Sęk
Odsłony: 139
foto1
Fotorelacja z wydarzeń Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych:
Wpisane przez: p. A. Miezin, p. P. Sęk
Odsłony: 135
ksika14
         Instytut Książki rozpoczął kolejną edycję kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek”, która została przygotowana z myślą o dzieciach rozpoczynających edukację w szkole podstawowej i stawiających swoje pierwsze kroki w nauce czytania. W dniach 8.11.2022 i 9.11. 2022 w bibliotece odbyły się zajęcia „Uczymy się czytać litery, uczymy się czytać świat” przeznaczone dla uczniów klas pierwszych. Na zajęciach zaprezentowane zostały pakiety Wyprawek Czytelniczych, które otrzymał każdy uczeń. Pozycje te zapraszają pierwszoklasistów do odbycia niezwykłej przygody, jaką jest umiejętność rozpoznawania...
Przewiń na górę