Już IX edycja Szkolnego Konkursu Ortograficznego za mami.
Laureatami konkursu z klas II zostali :
Antonina Frydrych, Szymon Jurczyk, Antonina Dmytryszyn, Jagiełło Bartosz, Kuziorowicz Maja, Zawistowski Karol.
Laureatami konkursu z klas III zostali :
Hania Dudek, Michał Florek, Maria Sabik,Julia Czekańska, Karolina Wacek, Miłosz Bogdanowski, Oliwia Adamska, Weronika Surowiec, Kacper Michalski, Miłosz Arkuszewski, Maja Łacka, Jan Kusiak, Anna Skutnicka.
Serdecznie gratulujemy nagrodzonym.
Organizatorzy: Małgorzata Wach i Małgorzata Rodzeń
Wpisane przez: p. Małgorzata Zych, p. Anita Żywiec, p. Anna Rzegocka, p. Anita Kijowska
Szczegóły
Odsłony: 1787
Jak zatrzymać wiosnę w szklance? Jak zamienić zwykły kawałek szkła w barwny witraż? Tego wszystkiego dowiedzieliśmy się na warsztatach plastycznych, które odbyły się w naszej szkole w poniedziałek 20 marca.
Motywem przewodnim tegorocznych zajęć była wiosna – kwiaty, ptaki, motyle, akcenty wielkanocne. Jak się okazało, chętnych do udziału w warsztatach nie brakowało - mali i duzi artyści stawili się już przed czasem, gotowi do twórczych działań. Malowanie na szkle wydaje się być trudną sztuką, ale tak naprawdę wystarczy odrobina wyobraźni i precyzji, a nic nie jest przeszkodą. Reliefowe kontury szybko zapełniły się drobnymi plamkami...
Międzyszkolny Konkurs Integracyjny
„My się mówić nie boimy”
Edycja III
Piękne wiersze z dawnych lat
W dniu 14 marca 2017 roku w naszej szkole odbyła się III Edycja Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego „My się mówić nie boimy”. W konkursie udział wzięło 28 uczniów z krośnieńskich szkół podstawowych – SP 12, SP 10, SP 4, SP 12, SP 14, SP 7, SP 6, SP 5. Celem konkursu jest rozbudzenie językowej twórczości u dzieci szczególnie u tych z trudnościami w mówieniu, prezentacja umiejętności, okazja do sukcesu, wspólna praca terapeutów, logopedy, pedagoga, nauczycieli i rodziców nad rozwojem mowy...
KONKURS PLASTYCZNO-GRAFICZNY NA PROJEKT OKŁADKI GRY PLANSZOWEJ
ERASMUS+
“PLAY WITH ME AND TEACH ME”
Regulamin konkursu
CEL GŁÓWNY
Głównym celem konkursu jest przygotowanie OKŁADKI (opakowania) gry planszowej, będącej produktem projektu Erasmus+ “PLAY WITH ME AND TEACH ME” (“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”), który zakładał włączenie na stałe tradycyjnych gier i zabaw planszowych, dydaktycznych, logicznych, ruchowych do metod pracy na zajęciach lekcyjnych i poza nimi.
CO POWINNA ZAWIERAĆ OKŁADKA?
Okładka w formie graficznej (plastycznej) przedstawiać powinna treści...