Wpisane przez: p. Ewa Dereniowska, p. Katarzyna Szmyd
Odsłony: 720
ogrdek8
Drogie dzieci. Zakładamy hodowlę roślin. Wystarczy w domu przygotować doniczki z ziemią, podstawki, słoiczek z wodą, gazę, gumkę recepturkę, watę kosmetyczną. Sadzimy różne cebulki, pestki cytryny lub pomarańczy, wysiewamy nasiona kwiatów, warzyw. Rzeżuchę wysiewamy na watę. Fasolkę Jaś ,,sadzimy” na gazie lub w ziemi. Hodowlę umieszczamy w nasłonecznionym miejscu, odpowiednio podlewamy. Możemy też przygotować metryczki. Obserwujemy jak rosną. Oto nasze propozycje. Zobaczcie zdjęcia.
Wpisane przez: p. E. Juszczyk, M. Rodzeń, A. Kijowska
Odsłony: 757
zosta w domu
Zachęcamy do ciekawej formy pracy – interaktywne poznanie legendy. Kliknij w poniższy link, skopiuj go i wklej do okna przeglądarki: https://view.genial.ly/5e7e1769006df70d770983c8/interactive-image-zostan-w-domu-legenda-o-krolu-ryb
Wpisane przez: p. K. Szmyd
Odsłony: 688
Na karteczkach zadania, litery, pytania, daty wydarzeń historycznych, wzory matematyczne, wzory chemiczne, nazwy bohaterów literackich, wyrazy z trudnościami ortograficznymi. czy działania matematyczne możemy napisać, ale też przykleić karteczki lub nawet nadrukować.  Możemy wprowadzić dodatkowy aspekt rywalizacji.  Zastosujmy różne kolory karteczek. Każdy kolor to inna liczba przyznawanych za poprawną odpowiedź  punktów. Możemy dać wybór uczniom, którzy losują pytania. Ustalmy, że np. za kolor żółty uczeń otrzyma 2 pkt, za niebieski 3, a biały tylko 1, bo to najłatwiejszy stopień zadań. Przypomnijmy zasady...
Wpisane przez: p. E. Dereniowska, p. K. Szmyd
Odsłony: 735
Drogie Świetliki wiem, że teraz się uczycie. Więc po zakończonych zajęciach w wybranym przez Was czasie wolnym polecam fajne zabawy plastyczne i nie tylko. Oto one: Układanka- loteryjka- z pociętych obrazków lub pocztówek. Wybierzcie zapisane lub czyste kartki pocztowe lub dowolne obrazki. Przygotujcie klej, nożyczki, koperty (można zrobić samemu), linijkę, ołówek lub długopis. Pocztówki lub obrazki posklejajcie po dwie. Kiedy wyschną to za pomocą linijki, ołówka lub długopisu  podzielcie rysując linie na kilka części (na cztery czy osiem prostokątów lub innych figur (trójkątów, kwadratów). Następnie po narysowanych liniach potnijcie...
Przewiń na górę