W dniu 5 listopada 2013 r. gościła w naszej szkole wolontariuszka Pani Dominika Oliwa, która w ramach wolontariatu spędziła rok w najwyżej położonym i najtrudniej dostępnym kraju Ameryki Łacińskiej. Praca Pani Dominiki w Boliwii polegała na opiece i nauczaniu dzieci mieszkających w domu dziecka. W spotkaniu zorganizowanym w naszej szkole uczestniczyli uczniowie klas IV-VI. Wszyscy z dużym zainteresowaniem słuchali prezentacji. Pani Dominika opowiadała bardzo ciekawie o tym jak wygląda edukacja i codzienne życie dzieci w Ameryce Południowej. Nasi uczniowie mieli okazjęzobaczyć...
Sprawozdanie klasy IVd i IIIa z wycieczki do Zakopanego 03-04.10.2013r.Czwartek 3.10.2013 r.W czwartek 3-go października o godzinie 6.45 przed basenem odbyła się zbiórka uczestników wycieczki. Po przypomnieniu regulaminu, załadowaniu bagażu do autobusu oraz pożegnaniu z rodzicami, o 7.10 wyruszyliśmy w trasę do Zakopanego. O godzinie 11.30 dojechaliśmy na miejsce. Pierwszym punktem wyprawy było zwiedzanie willi „Atma" Karola Szymanowskiego. Kolejną atrakcją poznanie najstarszego kościoła w Zakopanem oraz pobliskiego cmentarza na Pęksowym Brzyzku, gdzie spoczywają najznakomitsi mieszkańcy Podhala. Następnym punktem...
Wpisane przez: p. M. Pelczar, p. R. Nowak-Kogut, p. Katarzyna Rygiel-Hałucha
Szczegóły
Odsłony: 2642
Regulamin konkursu plastycznego „Człowiek kupuje rozsądnie"Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 14 w Krośnie ogłasza konkurs plastyczny dla uczniów klas IV-VI.Warunki konkursu:
Organizator: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 14 w Krośnie.
Cele konkursu:
rozwijanie kreatywności i zainteresowań twórczych, których inspiracją jest edukacja globalna;
kształtowanie świadomości o potrzebie ochrony przyrody i środowiska;
rozumienie pojęcia świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji i bycia świadomym konsumentem;
umiejętność krytycznego odróżniania zachcianek od podstawowych potrzeb...
W dniu 11 października 2013 r. w sali gimnastycznej odbyła się debata na temat wychowania fizycznego w ramach realizowanego przez naszą szkołę programu "WF z klasą". Po otwarciu debaty uczniowie wraz z nauczycielami zastanawiali się w formie dyskusji jak wyglądają lekcje wychowania fizycznego, jakie są ich plusy i minusy, jakie są potrzeby uczniów. Praca odbywała się również w zespołach, których rzecznicy przedstawili swoje pomysły i rozwiązania. Główne zagadnienia debaty: co chcemy poprawić, co możemy zrobić by było lepiej, jakiego wsparcia potrzebujemy, co można zrobić własnymi...